«Зокрема, були виявлені такі порушення:
- Асфальтобетонна суміш не відповідала нормативним вимогам у Вінницькій, Донецькій, Івано-Франківській та Чернігівських областях;
- Була відсутня погоджена схема організації дорожнього руху, місця виконання робіт об лаштовані з порушенням у Вінницькій, Донецькій, Івано-Франківській, Рівненській, та Чернігівській областях
- Миколаївська область відзначилася незадовільним експлуатаційним станом основних магістралей області (автомобільних доріг М-13 Кіровоград – Платоново, Н-14 Олександрівка – Кіровоград – Миколаїв, М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ) та повною відсутністю організації автомобільного руху в місцях проведення ремонтних робіт.
- Щодо Черкаської області, керівництво Служби отримало догану за відсутність контролю за температурним режимом асфальтобетонних сумішей. Крім того, були виявлені факти фіксації місцевими ЗМІ та громадськістю проведення ремонту доріг у дощ. Прес-служба Укравтодору
Делаем вывод, что начальник Службы автодорог области должен заниматься лабораторным контролем качества асфальтобетонных смесей, организацией дорожного движения на месте проведения ремонтных работ подрядчиком и нести ответственность за недостаточное финансирование ремонта дорог области. Для непонятливых поясню, что лаборатории (в теории) должны быть независимы, организацией работ должен заниматься подрядчик и ГАИ, а за финансирование дорожной сферы несет ответственность начальник Службы автодорог Украины (читай Евгений Барах).
Мы вовсе не стараемся защитить коррумпированных чиновников в областях и прекрасно знаем обо всех недостатках их работы (тот же ямочный ремонт в одном и том же месте по нескольку раз в месяц, из-за элементарного незнания технологии ремонта автодорог), но мы против того, что решения о чистом переделе власти заворачивают в обертку профессиональных решений непрофессионалы. Для справки приводим биографию Е. Бараха, спасибо, что не начальник цеха фабрики Рошен…. (шутка автора)